دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل : docx
حجم فایل : 70 کیلو بایت
تعداد صفحات : 15
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پیشینهی سوگیری توجهدسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل : docx
حجم فایل : 70 کیلو بایت
تعداد صفحات : 15
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پیشینهی سوگیری توجهمدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kot